Slettestrand tur 2024

Solbjerg Cycling klubtur 6.-8. september 2024

Tag med Solbjerg Cycling på klubtur til Slettestrand, hvor det sociale samvær med dine klubkammerater er i højsædet. Området omkring Slettestrand byder alle cykelentusiaster velkommen med lækker natur, ét af Danmarks fedeste MTB spor og rummer desuden kilometervis af grusstier, skovveje og asfalt, for dig der vil køre gravel eller landevej.

Prisen for turen er 2000 kr. og inkluderer:

• 2 x overnatning i delt 2 eller 3 personers værelse (vi har lejet feriehuse)
  • 2 x morgenmad
  • 2 x frokost
  • 2 x aftensmad
  • MTB teknikkursus
  • Vaskefaciliteter til cykel

Desuden er der adgang til feriecenterets pool, samt mulighed for at leje cykler hos www.mtbslettestrand.dk

Alle måltider serveres i restauranten på Feriecenter Slettestrand

På en kold og grå onsdag eftermiddag fandt vi Max ved et MTB spor. Vi spurgte ham hvordan turen var sidste år. Se selv med her:

Tilmelding til Slettestrand tur 2024

Program

Vi mødes fredag først på eftermiddagen og cykler en tur i området. Efterfølgende er der indkvartering i feriehuse efterfulgt af aftensmad og socialt samvær om aftenen.

Lørdag byder på en kombination af tekniktræning og tur for de der kører MTB, mens gravel og landevej kan tilrettelægge ture i området efter egne præferencer. Der serveres frokost på Feriecenter Slettestrand. Lørdag aften er der igen mulighed for socialt samvær og hygge i feriehusene, ligesom der er mulighed for at benytte feriecenterets øvrige faciliteter.

Søndag formiddag er der plads til en kort tur, inden vi mødes til frokost med efterfølgende afgang retur mod Solbjerg.

Detaljeret program følger senere.

Tilmelding

Der er bindende tilmelding til turen, med betaling af depositum senest 31/3. Restbeløb forfalder til betaling senere.

Transport

Transport foregår i egen bil og vi opfordrer til samkørsel for de der har mulighed for det.

Vær opmærksom på at det kræver medlemskab af Solbjerg Cycling, for at kunne deltage i klubturen.