I 2023 holdte vi KidsLiga sidste weekend i september.

Om KidsLiga

Hvad er KidsLiga MTB Løb?

KidsLiga MTB er et initiativ fra Solbjerg IF MTB og 7 andre MTB-klubber i Midtjylland. Vi har skabt en MTB-løbsserie eksklusivt for børn for at fremme børns interesse i MTB, akkurat som børn spiller fodboldkampe, når de går til fodbold.

Målgruppen: Alle børn er velkomne – uanset om de er nybegyndere, erfarne eller øvede.

Arrangementer: De 8 klubber afholder tilsammen 8 løb over sommeren. Efter hvert løb byder vi på gratis kage og juice. Alle deltagere kan vinde 8-10 lodtrækningspræmier, og vi uddeler medaljer i alle klasser til både piger og drenge. Vi fokuserer på at skabe en festlig stemning ved hvert løb.

Derudover arrangerer 4 af klubberne, inklusive Solbjerg, en vintercup med 4 løb, hvor der serveres kage og varm kakao.

Træningssammenfald: Hvis et KidsLiga løb falder sammen med en træning, aflyses træningen, da vi prioriterer løbet. Alle trænere deltager i løbene.

Aldersgruppe: Der er ingen grænse! Kan du cykle selvstændigt kan du deltage. For de yngste ryttere er det muligt for en forælder at løbe med i siden af sporet – men husk at give plads til hurtigere børn!

Forældrenes rolle: Forældre bør ledsage deres børn og selv sørge for transport af cykler med, da instruktørerne ikke kan transportere alle cyklerne. Tilmelding til løbene foregår gennem SportsTiming.

KidsLiga facebook side

Følg med i KidsLiga, læs nyhederne og se alle billeder fra de forskellige løb på KidsLiga's facebook side

Sportstiming

For at tilmelde dit barn skal du finde bruge sportstiming.dk. Her søger du blot efter "KidsLiga" og vælger den afdeling du vil tilmeldes.

Unknown DocumentType
nestedContentAccordion...Thats a document type i dont know!